Nov 23, 2009

Gallery



5 comments:

  1. saya ingin sekali bergabung dengan vemma dan saya sudah diterima dan mendapatkan nomor ID dan telah banyak mendapatkan sms yang masuk tapi dalam bahasa inggris, bagaimana bisakah saya dengan No.ID yang telah saya punya bergabung dengan vemma di indonesia,bagaimana solusinya ?

    ReplyDelete
  2. Anda adalah Pre-enrollee/free member di dalam network Vemma. Silahkan hubungi enroller anda untuk bergabung bersama Vemma. Jika anda ingin berkomunikasi gratis dgn saya, silahkan install SKYPE di www.skype.com dan add ID saya: asmidar.fetra

    Sukses selalu untuk anda..

    ReplyDelete
  3. Salam Buat Anda,Walaupun Bermula Dari Malaysia Pastinya Anda adalah Pioneer Utk Indonesia.Bagi Rakan2 yang Masih BELUM Berbuat Sesuatu Dgn Website Biru 'Masihkan perlu di hitung 1000 alasan, Bermula Untuk Berjaya.Bagi Counsumer Product Pilihlah Vemma.Healthy,Wellness & Work From Home Akan Mencetus Revolusi Huge Income 10-20 Tahun Mendatang,Bermula Utk Berjaya Ikhlas Dari Enroller

    Mohd Zamree Osman
    technic_88@yahoo.com
    skype:zamree88

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Terimakasih leader Zamree..msh sangat banyak yg perlu sy pelajari, harap tuan bersedia memberi saya tunjuk ajar :)

    ReplyDelete